思念是一种病

LET IT GO,
Saturday @ Saturday, September 06, 2014 | 0 kiss / add a kiss.
每一次敷衍每一次猜疑
都是我绝望的动力
已经分不清是爱还是不甘心
等着拖着忍耐着有何意义
不过太多回忆一时间难以忘记 
太傻也是我的问题
我从来不属于你 
离开你我才能善待自己

爱一个人需要缘分
爱一个人别太认真
感情的付出不是真心就会有结果

没想过要离开 习惯有你的陪伴
怎么到最后两个人不合拍
话题只剩无奈 关系变不自然 越来越礼貌对待

如果可以的话 多想从来没认识过你
有你的我 没有你的我
往后日子都得过



Older post

© 2013 - Wan Ying - All rights reserved
Follow | Dashboard



Welcome!
Welcome to my little blog!
No SPAM!.
If you are a hater or copycat better get out of my blog. ^^
Your comments make me happy! c:
Thanks for your visit and see you later!
bold italic strike em




Athena Aww

Create Your Badge





CREDITS.



Credits

Template by : LovelessSagiri
Basecode by : Mimi Wahida
Best view : Google Chrome
Picture by : Tumblr
Sozai by: Omo Chuu! & Kawaii Box